Nog één week! - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Nog één week! - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Nog één week!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

16 Augustus 2014 | Nederland, Sint-Oedenrode

Nog één week tot ik weer in Engeland ben...dat is 7 dagen (en eigenlijk nu ik dit aan het schrijven ben is zaterdag al bijna voorbij en is het dus eigenlijk nog maar 6 dagen...).
De zenuwen beginnen nu toch wel toe te slaan, maar wel goede zenuwen, de ik-heb-er-zin-in-zenuwen en de het-is-nu-echt-bijna-zover-zenuwen!!

De afgelopen weken heb ik van alles geregeld en gedaan, maar nu de laatste week aanbreekt moet er stiekem toch nog een hele hoop gebeuren (zo moet ik de rits van mijn winterjas nog laten maken, moet ik nog even precies gaan kijken wat ik met mijn mobiele abonnement ga doen en zo zijn er nog wel tientallen andere dingen die ik moet doen, maar waar ik nu zo snel niet opkom!).

Dus ja, de laatste week, nog 7 dagen en ik heb er zin in! Het aftellen is nu echt wel begonnen!! En de volgende keer dat ik hier een reisverslagje neerzetten zal dat zijn vanuit Engeland! :)