2 maanden voorbij! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu 2 maanden voorbij! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

2 maanden voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

24 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ondertussen zijn er alweer twee maanden voorbij (oké, als je pietje precies wilt zijn twee maanden en één dag!).
Soms lijkt het alsof de tijd vliegt en soms lijkt het alsof ik hier nog maar net een weekje ben. Deze afgelopen twee maanden zijn totaal anders geweest dan de twee maanden die ik twee jaar geleden als au pair heb meegemaakt, en dan in positieve zin.
Twee maanden voorbij, nog maar tien maanden te gaan! (Als iemand mij heel erg mist....kun je altijd op bezoek komen...Londen is erg leuk!!).

Afgelopen week ben ik een beetje grieperig geweest dus heb ik niet veel gedaan, en ook nu zit ik voor het eerst in weken op vrijdagavond thuis omdat mijn keelpijn maar niet weg wil gaan! Maar voor de rest gaat alles prima!
Afgelopen weekend heb ik een andere Nederlandse au pair EINDELIJK ontmoet, wat zeker erg gezellig was (alleen de afstand naar Watford van waar ik woon is een beetje ver weg....). En afgelopen maandag ben ik koffie wezen drinken met een Italiaanse au pair die hier in de buurt woont, wat ook gezellig was!

Over het algemeen luisteren de kinderen luisteren nog steeds (maar soms zijn er dagen...). Nee grapje, alles gaat goed, soms moet je alleen even mopperen en dan luisteren ze weer.
Vandaag had ik de kinderen de hele dag (in mijn eentje!), de leraren hadden een studie-dag! Pfff soms is het behoorlijk hard om twee jongens van vijf en acht van acht uur 's ochtends tot zes uur 's avonds te vermaken. Ik denk dat ik zes keer 'Snakes&Ladders' heb gespeeld, en verder hebben we een zelfbedacht spel gespeeld waarbij zij over een stok moeten springen die ik omhoog hield en dan een wedstrijdje wie het hoogste kan springen, heb ik op verzoek van de kinderen (dit vonden ze echt geweldig!) ze duizelig gedraaid, zijn we naar de boekenwinkel gegaan waar ze allebei een boek mochten uitkiezen, zijn we warme chocolademelk gaan drinken in de dichtstbijzijnde costa coffee, zijn we naar de supermarkt geweest, mochten ze daarna een paar snoepjes uitkiezen in de snoepwinkel, hebben we een film gekeken, heeft de oudste een verkleedpartij gehouden, de jongste loombands gemaakt met mij, hebben we wat uit hun nieuwe boeken gelezen, hebben ze even buiten gespeeld en toen kwam de vader ze eindelijk ophalen want mijn ideeën begonnen een beetje op te raken! :)

En nu heb ik een week vakantie, want tijdens hun herfstvakantie gaan de kinderen een weekje bij hun opa en oma logeren. Dus komende week ga ik uitslapen, leuke dingen doen (wat weet ik nog niet) en bedenken wat ik ga doen voor Halloween volgende week vrijdag!

Dit was het wel weer voor nu! Ik ga mijn avond lekker doorbrengen op de bank met de tv (eerst de nieuwe aflevering van The Big Bang Theory, dan Gogglebox (een programma waarbij je naar mensen kijkt die tv kijken...het is serieus leuker en grappiger dan het nu klinkt) en daarna The Graham Norton Show).

Iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer maar weer!

  • 24 Oktober 2014 - 21:55

    Stefanie Jansen :

    heeee meis,

    ja vond het ook erg gellig en volgende keer spreken we in londen af hihih.
    leuk verhaaltje trouwens :)

    gogglebox is grappig hahahaha

    xx


  • 26 Oktober 2014 - 17:16

    Thea:

    Je maakt t wel goed daar zo te lezen in je verhaal. Kijk al weer uit naar je volgende verhaal. Gr. Thea

  • 16 November 2014 - 12:29

    Marijke Abdoella:

    Hey Marleen!

    Is gogglebox net zoiets als thuis voor de buis?
    Dan zitten er ook mensen tv te kijken, echt lachen.
    Fijn dat je het zo naar je zin daar hebt, groetjes van je nicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6746

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: