Richard III was GEWELDIG!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Richard III was GEWELDIG!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Richard III was GEWELDIG!!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Richard III was GEWELDIG!! Zo dat is eruit!
Maar even serieus, heel de dag gisteren was goed!
Het begon met een gezellige lunch in Hyde Park met een vriendin gisteren. Toen zijn we via alle drukke straten naar Piccadilly Circus gelopen (en ondertussen gestopt voor een Pumpkin Spice Latte). Eenmaal bij Piccadilly Circus aangekomen wilden we nog verder lopen naar Trafalgar Studios (waar de voorstelling was!) maar we kwamen er niet helemaal uit dus besloten we maar de metro te pakken (we wilden niet te laat zijn!).

Een kwartier voor het begon zaten we op onze plek! First row stage seats! Dus ja de acteurs en actrices waren soms nog geen meter van ons verwijderd! Als ik (of iemand anders) het had gewild hadden we Martin Freeman gewoon kunnen laten struikelen...natuurlijk niet gedaan, maar het had gekund!

De voorstelling begon iets na half drie en het was geweldig en intens! In het begin had ik wel wat moeite met het te volgen, maar na nog geen vijf minuten zat ik er zo in dat zelfs Shakespeare's woorden de pret niet konden drukken.
Er werd geschreeuwd, gehuild, gelachen en gemoord en soms leek het net alsof een acteur/actrice je recht aankeek!

Het stuk was zo intens dat nadat het afgelopen was ik gewoon moe was van het concentreren op alles! En btw Martin Freeman kan behoorlijk hard schreeuwen! :P

Dus ja het was geweldig en zeker het geld waard en het was een geweldige dag!

• 14 September 2014 - 17:35

Corrie:

Wat fijn dat je het zo leuk hebt gevonden. En wat fijn dat je je draai in Londen hebt gevonden. Wij zitten weer heerlijk in Hichtum op de camping.