Alweer bijna halverwege Oktober! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Alweer bijna halverwege Oktober! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Alweer bijna halverwege Oktober!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

12 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo ondertussen zijn we alweer bijna halverwege Oktober!
Time flies when you're having fun!
En ik heb het erg naar mijn zin!
Natuurlijk is het niet altijd allemaal perfect, maar in het algemeen gaat het allemaal prima. De jongste is op dit moment erg alles aan het uittesten, maar daar tegenover gezet is de oudste afgelopen week een waar engeltje geweest! Ik denk dat er nog nooit een kind zo goed heeft geluisterd als hij heeft gedaan!

Wat is er verder nog meer gebeurd de afgelopen weken...
Ik ben met mijn Italiaanse vriendin naar een groot overdekt winkelcentrum geweest (het plan was om Notting Hill te verkennen, maar het weer was zo slecht dat we besloten hadden onze plannen te wijzigen!). Ik heb nog meer Pumpkin Spice Lattes gedronken :). We hebben hier in huis pancake-day gehad, wat eigenlijk betekende dat ik pannenkoeken heb gebakken en de kinderen een berg pannenkoeken hebben gegeten. We zijn helemaal natgeregend onderweg van school naar huis, zo erg dat we daarna allemaal in onze pyjama zijn gekropen en warme chocolademelk hebben gedronken.
Verder ben ik mijn eerste beroemdheid in het openbaar tegengekomen (Graham Norton out and about in Shoreditch....er zijn een hoop bars en restaurantjes en pubs en dergelijke in Shoreditch). Dat was het wel zo'n beetje...over het algemeen ziet mijn dag er zo'n beetje hetzelfde uit...wakker worden, douchen, ontbijten, kinderen naar school, vrije tijd (soms een stukje hardlopen), kinderen ophalen van school, kinderen vermaken, eten voor de kinderen koken, huiswerk met de kinderen, kinderen naar bed en dan neerploffen op de bank!

Oh en in december ga ik weer naar een toneelstuk (de 6e) met die Italiaanse vriendin, het toneelstuk gaat over 8-jarige kinderen die het niet eens zijn met een of andere nieuwe regel en dan overgaan tot een opstand of iets dergelijks...ik ben benieuwd (het duurt alleen nog wel eventjes voordat het zover is!).

Tot de volgende update maar weer!

  • 13 Oktober 2014 - 12:53

    Anja Voets:

    he marleentje
    ben blij dat het goed met je gaat , daar in london
    wat leuk dat je daar al vriendinnen hebt gevonden!
    hier gaat alles zijn gangetje,das al heel wat he.
    ik hou je blogg in de gaten, en wens je nog heel veel plezier met de kids en je voorstellingen, haha

    gr anja voets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 6752

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: