Alles gaat nog steeds goed! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Alles gaat nog steeds goed! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Alles gaat nog steeds goed!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Alles gaat nog steeds goed hier!
Zo dat was het dan voor deze keer...Nee joh! Maar serieus alles gaat nog steeds prima en gewoon zijn gangetje en ja...alles gaat goed! Wat kan ik nog meer zeggen...!

Ondertussen zitten we al in maart! Maart mensen!! Ik woon gewoon al sinds augustus in een ander land!
De afgelopen week is er niet heel veel gebeurd. Vorige week zaterdag ben ik met een Nederlandse au pair naar het Science Museum geweest, ze hadden een tentoonstelling over Food Cravings, wat mij wel interessant leek...had er iets meer van verwacht maar het was wel interessant. Daarna hebben we nog een beetje rondgekeken in het museum (wat oude vliegtuigen enzo).

Doordeweeks heb ik niet veel spannends gedaan, het werk is niet zo interessant, al hoewel de jongste de laatste tijd nogal lastig is...niks ernstigs maar allemaal kleine dingetjes (zoals niet luisteren, het tegenovergestelde doen van wat je zegt dat hij moet doen, zijn broer irriteren, huilen als hij zijn zin niet krijgt, niks willen eten...allemaal van die dingen).

Gisteren was het dan weer eindelijk weekend! En de zon scheen en het was heerlijk weer! Dus natuurlijk blijf ik dan niet binnen! Dus zoals gewoonlijk ben ik Londen ingegaan! Op Trafalgar Square was 5 maart een nieuw standbeeld onthult, dus ik dat laat ik dat eens gaan bekijken...ja...het is een paardenskelet wat meer kan ik je erover vertellen...! Maar terwijl ik even lekker van de zon aan het genieten was kwam er een protestmars het plein op (vlak nadat een andere al langs het plein was gelopen)!
Ze waren actie aan het voeren tegen het geweld tegen vrouwen (door mannen) in de wereld, erg goed en interessant dus ben ik een tijdje gebleven om te kijken en te luisteren naar de speeches die werden gehouden!

Vandaag ga ik met een Oostenrijkse au pair die in de buurt woont naar Kensington Gardens, misschien ook nog Kensington Palace en the Serpentine Gallery (volgens mij heet het zo) en misschien nog Hyde Park ofzo (als het weer goed blijft). En morgen begint dan weer de gewone werkweek (kleren wassen, kinderen eten geven, kinderen naar school brengen en weer ophalen, iets bedenken om te doen met de kinderen voor moederdag want dat is hier volgende week, eten koken e.d.).

Voor volgend weekend heb ik kaartjes voor een opname van de tv-show 'Would I Lie To You' maar aangezien de opname nogal ver van mij is weet ik nog niet zeker of ik daar heenga...
Verder heb ik voor 4 april kaartjes voor Letters Live (hierbij lezen bekende personen brieven voor...als je meer wilt weten zoek maar op youtube) en toen ik de kaartjes kocht wist ik dit nog niet maar Louise Brealey en Benedict Cumberbatch komen om brieven voor te lezen! Dus wat een goede avond beloofde te worden is nu nog beter geworden!!
Dus ja genoeg plannen voor de komende weken! En voor je het weet is het alweer April...

Toedels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6761

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: