Happy Easter! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Happy Easter! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Happy Easter!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

05 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vrolijk Pasen allemaal!

De eerste week van de paasvakantie voor de kinderen zit er hier al weer op! En ik zeggen dat we het allemaal overleefd hebben! En er niemand gek is geworden!! (Of in ieder geval gekker!)

De afgelopen maand is er zat gebeurt, maar het allerleukste was toch wel gisteravond! Letters Live!

WOW!

WOW!

WOW!

Oké, ik zal het even uitleggen. Tijdens Letters Live lezen verschillende personen (waaronder zeer bekende mensen) brieven voor die of door bekende personen geschreven zijn of door gewone mensen naar bekende personen geschreven zijn of gewoon brieven tussen twee mensen die verliefd zijn of iets dergelijks! (Bekijk de site letterslive.com maar...daar staan wat filmpjes op enzo of zoek op Youtube....youtube heeft bijna alles!).

Maar nu terug naar gisteravond....het was geweldig. Ik heb moeten lachen en huilen en nog meer moeten lachen, en alhoewel mijn plek niet al te best was he ik toch alles heel goed kunnen zien (en btw Benedict Cumberbatch is zeker niet verkeerd om naar te kijken live!).
Er werden heel veel brieven voorgelezen en ik heb zeker een aantal favorieten, maar die ga ik hier niet allemaal opschrijven want dan zou deze post tien pagina's lang worden en dat gaat niemand lezen op Paaszondag!

Volgende week hebben de kinderen nog een week vakantie, maar daar komen we wel doorheen en dan begint het gewone leven weer...en begint het aftellen toch wel serieuze vormen aan te nemen...:/

Iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer maar weer!

p.s. Ik kon het niet laten om toch één van de brieven hier te plaatsen! Dit was een van de laatste en Benedict Cumberbatch (wat een mondvol!) las deze met zoveel expressie hardop dat het een van mijn favorieten van de avond was! (Samen met de romantische brief die Tom Hiddleston voorlies)

Dear Sir:

I like words. I like fat buttery words, such as ooze, turpitude, glutinous, toady. I like solemn, angular, creaky words, such as straitlaced, cantankerous, pecunious, valedictory. I like spurious, black-is-white words, such as mortician, liquidate, tonsorial, demi-monde. I like suave "V" words, such as Svengali, svelte, bravura, verve. I like crunchy, brittle, crackly words, such as splinter, grapple, jostle, crusty. I like sullen, crabbed, scowling words, such as skulk, glower, scabby, churl. I like Oh-Heavens, my-gracious, land's-sake words, such as tricksy, tucker, genteel, horrid. I like elegant, flowery words, such as estivate, peregrinate, elysium, halcyon. I like wormy, squirmy, mealy words, such as crawl, blubber, squeal, drip. I like sniggly, chuckling words, such as cowlick, gurgle, bubble and burp.

I like the word screenwriter better than copywriter, so I decided to quit my job in a New York advertising agency and try my luck in Hollywood, but before taking the plunge I went to Europe for a year of study, contemplation and horsing around.

I have just returned and I still like words.

May I have a few with you?

Robert Pirosh
385 Madison Avenue
Room 610
New York
Eldorado 5-6024

Tags: London, 2015, april!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6750

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: