I am Sherlocked - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu I am Sherlocked - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

I am Sherlocked

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ondertussen is het twee dagen geleden en heef volgens mij iedereen de foto's wel gezien...!!
Maar Sherlocked (oftewel de Sherlock-conventie) was erg leuk. Vermoeiend (erg vermoeiend!!) maar ik heb het zeker naar mijn zin gehad!

Het begon op zaterdagochtend!! Heel vroeg! Om tien voor zes ging mijn wekker...op een ZATERDAG!! Helemaal gestoord! Om tien voor zegen was ik de deur uit op weg naar The Excel Exhibition Centre! Op zaterdag voor 7 uur 's ochtends is er maar bar weinig open...en ik had echt een flinke grote kop koffie nodig! Helaas!
Rond half negen kwam ik eindelijk aan! En om negen uur was ik geregistreerd en stond ik in de rij om naar binnen te gaan! Oh en stond ik gezellig te kletsen met iemand die helemaal uit de VS was overgekomen voor de conventie....en jullie dachten dat ik verslaafd was aan Sherlock....het kan dus nog erger!

Het was een drukke dag voor mij....foto's met Jonathan Aris, Elizabeth Coyle, Clive Mantle, Louise Breckon-Richards en BENEDICT CUMBERBATCH!! Verder waren er interviews en q&a's met Steven Moffat en Mark Gatiss, BENEDICT CUMBERBATCH!!!, Rupert Graves en Lars Mikkelsen, Sue Vertue en een screening van een Sherlock aflevering die werd geïntroduceerd door BENEDICT CUMBERBATCH!!! Oh en ook een handtekening van Steven Moffat, die het trouwens met mijn t-shirt eens was (The book was better!)!! En een handtekening van Una Stubbs.
De wachtrij voor de foto's met BENEDICT CUMBERBATCH!!! was zo lang dat ik uiteindelijk maar staand mijn boek ben gaan lezen :)!
Rond 8 uur was de zaterdag voorbij en rond kwart voor tien was ik eindelijk weer thuis en helemaal op!!

Zondagochtend ging de wekker weer om tien voor zes!! WHY???!!!
Op zondagochtend 7 uur zijn er nog minder mensen buiten dan op een zaterdagochtend!! Alhoewel de metro voller was...het was namelijk ook de dag van de London Marathon.
Rond half negen was ik weer bij The Excel en gelukkig was daar wel koffie te verkrijgen!!
Vandaag stond er nog meer op de planning dan zaterdag! Foto's met Louise Brealey, Andrew Scott, Una Stubbs, Rupert Graves, Lars Mikkelsen, de crew van Sherlock, Mark Gatiss, Lara Pulver en een foto op de set van Mycroft's office! De wachtrijen waren zo lang dat ik behoorlijk vaak tijdens het wachten heb staan lezen...tijdens een conventie is trouwens niets raars! Er was iemand gekleed als Moriarty in een dwangvest (straightjacket). Verder handtekening van Sue Vertue (btw de producer van de show), Jonathan Aris, Lars Mikkelsen en Elizabeth Coyle. Ik wilde heel graag ook een handtekening van Louise Brealey, maar helaas waren er teveel mensen die een handtekening van haar wilden. Verder waren er interviews and q&a's met Andrew Scott en Mark Gatiss, The Ladies of Sherlock (Una Stubbs, Lara Pulver en Louise Brealey) en Steven Moffat en Sue Vertue.
Ik denk dat ik heel de dag misschien 20 minutes rustig heb kunnen zitten en met mijn vriendinnen heb kunnen praten!
Pfff ik was doodop aan het eind van de dag! En daarna ging ik nog uit eten met mijn vriendinnen...we waren allemaal nogal stil tijdens het eten!!

Maandagochtend was het nogal lastig om weer terug te gaan naar het normale leven...waar niet iedereen over Sherlock praat! Het was zeker de moeite waard om dit minimaal eens in mijn leven mee te maken...plus ik heb BENEDICT CUMBERBATCH!!! ontmoet en aangeraakt en met hem gepraat!! (hallo...hoe gaat het?...dankje...niks speciaals eigenlijk!).
Helaas is het gewone leven nu weer begonnen! Alhoewel...morgen ga ik met een vriendin naar een Cereal-café die hier sinds kort in de buurt zit! Zoiets vind je alleen in Londen!
En donderdag vlieg ik naar Nederland voor een paar dagen met mijn familie!

Toedels en tot de volgende keer! Ik ga nu weer staren naar de foto van mij met BENEDICT CUMBERBATCH!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 6758

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: