Nog 4 weken tot vertrek! - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Nog 4 weken tot vertrek! - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken tot vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 Juli 2014 | Nederland, Sint-Oedenrode

Vandaag is het precies nog 4 weken tot ik vlieg! (Nogmaals sorry Marco dat ik op jouw verjaardag vertrek!)
Pfff de tijd is voorbij gevlogen! Toen ik mijn au-pair-gezin vond in mei leek dit nog een eeuwigheid te gaan duren, maar de tijd is voorbij gevlogen!
Over vier weken zit ik weer in Engeland en ik heb er héél veel zin in!
Dit keer ga ik werken en leven net buiten Londen bij een alleenstaande moeder met twee zoontjes van 5 en 8!

Nu het bijna zover is ben ik al druk bezig met alles regelen voor vertrek, alles te verzamelen wat ik mee wil nemen en te bedenken of ik een afscheidsfeestje ga houden...
Op dit moment heb ik mijn ticket al geboekt, is mijn verzekering geregeld, heb ik een nieuwe bril gekocht, ben naar de tandarts geweest (was anders ook wel nodig geweest na twee jaar...oeps!), heb ik mijn koffer bevrijd van zolder, en liggen de cadeautjes die ik meeneem voor de kinderen (Jip & Janneke in het Engels en een boek met Nederlandse kinderversjes vertaald in het Engels) al helemaal ingepakt klaar!

Dus ja de meeste dingen zijn al wel geregeld! De komende vier weken zullen dan ook voornamelijk gevuld worden met de laatste dingen die ik nog moet doen voor vertrek! Namelijk afscheid nemen van iedereen! Een nieuwe tandenborstel kopen om mee te nemen (kan ik hem namelijk 's ochtends vroeg voor vertrek met mijn gare hoofd ook niet vergeten!). En waar de meeste tijd in gaat zitten zal het inpakken van all spullen die ik achterlaat moeten zijn, want terwijl ik lekker in Engeland zit :) wordt er op het thuisfront oververhuisd (mhuahaha!).

Dus ja nog 4 weken!!!!!
Ik heb er zin in!!!
En zodra ik in Engeland zit zullen er hier nog vele reisverslagen volgen (en misschien nog eentje vlak voor vertrek!)!!!

  • 26 Juli 2014 - 22:02

    Corrie:

    Hoezo de rest overhuizen. Ik dacht dat Marco en Dionne bij jullie kwamen wonen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 6784

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: