Au Pair in Engeland! - Reisverslagen van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Au Pair in Engeland! - Reisverslagen van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Au Pair in Engeland!

23 augustus (Sorry Marco ik weet dat je dan jarig bent!) vertrek ik weer naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken!

Dit keer kom ik terecht in een gezin met een moeder en twee jongetjes (van 5 en 8) en ze hebben ook een hond en een kat, dus drukke bedoeling! Maar dat is helemaal niet erg, hoef ik me in ieder geval niet te vervelen!
Ik kom net buiten Londen terecht, in het zuiden (dus voor de oplettende mensen...helemaal aan de andere kant van de stad dan vorige keer!).

Ik heb er zin in en hoop iedereen die geïnteresseerd is via deze reisblog op de hoogte houden van alle dingen (nou ja...alles wordt een beetje veel!) op de hoogte te houden!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2015

Beter laat dan nooit...!

28 April 2015

I am Sherlocked

05 April 2015

Happy Easter!

08 Maart 2015

Alles gaat nog steeds goed!

28 Februari 2015

23 februari 2015
Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6772

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: