23 februari 2015 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu 23 februari 2015 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

23 februari 2015

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

DIT VERSLAG HAD EIGENLIJK DUS OP 23 FEBRUARI ONLINE MOETEN KOMEN...MAAR DEZE SITE WILDE DE AFGELOPEN DAGEN NIKS OPSLAAN...DUS DOE ALLEMAAL MAAR NET OF HET NOG 23 FEBRUARI IS! :)

En voor je het weet wordt je op een morgen wakker en ben je ineens 25, zijn er 6 maanden voorbij en heb je een aantal favoriete plekken gevonden (de Waterstones in Piccadilly Circus, Covent Garden, Camden, Notting Hill and de plaatselijke Costa Coffee) en nu begint langzaamaan het aftellen al!

De afgelopen 6 maanden zijn geweldig geweest. Ik heb zoveel gedaan en gezien, nieuwe mensen leren kennen en nieuwe vrienden gemaakt en toch is er ook nog zoveel wat ik niet heb gedaan!
Zo ben ik nog niet in The London Eye geweest (de reden hiervoor is dat ik niet van hoogtes houd!), heb ik nog niet door Hampstead Heath gewandeld (wat een heel mooi park hoort te zijn), zijn er nog zoveel markten die ik niet heb gezien en ben ik nog niet naar het Science Museum of her Sherlock Holmes museum geweest. De komende maanden heb ik dus nog zat te doen!

Sinds mijn laatste verslag is er niet heel veel spannends gebeurt, oké ik ben jarig geweest (gevierd door uiteten te gaan met vriendinnen, met chocoladetaart als toetje en de dag ernaar lekker naar de Sherlock Holmes exhibitie in the Museum of London gegaan), en is het afgelopen week vakantie geweest voor de kinderen! Pfff weet je wel niet hoe lastig het af en toe is om twee jongens hele dagen te vermaken als ze alles wat jij verzint (knutselen, met de lego spelen, een spelletje spelen) na 10 minuten al genoeg vinden....één dag duurt dan héél lang!
Maar gelukkig hebben we het allemaal overleefd en na een studiedag morgen mogen ze dinsdag weer gewoon naar school!

Afgelopen dinsdag was het pancake-day in Engeland...en als Nederlander is dit natuurlijk de perfecte dag om je pannenkoekbakkunsten te vertonen! Dit heb ik dan ook gedaan en ze vielen goed in de smaak! (De oudste wist er drie naar binnen te werken binnen 10 minuten!)

Dat was het wel zo'n beetje voor deze keer! En ik hoop dat iedereen in Nederland een goede carnaval heeft gehad!
Toedels!

p.s. Als Sherlock-verslaafde heb ik mezelf voor mijn verjaardag getrakteerd op een weekend-ticket voor de Sherlock-conventie (OMG What a NERD :P!!) die hier 24-26 april in Londen wordt gehouden....Benedict Cumberbatch is de hoofdgast! Dus ik heb in ieder geval zeker iets om naar uit te kijken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6769

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: