The First Day! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu The First Day! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

The First Day!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo de eerste dag zit er bijna op (niet dat ik veel ge-au-paired heb vandaag, maar dag 1 is bijna voorbij).
Het begon natuurlijk vroeg vanochtend, want moest eerst naar Schiphol toe! Dankjewel Marco, Dionne en Leo voor het wegbrengen!
Het was druk op Schiphol, bleergh eerst een eeuwigheid bij de douane in de rij staan! En daarna had het vliegtuig wat vertraging.
Maar uiteindelijk zat ik er dan toch in (na gelachen te hebben met andere mede-passagiers omdat sommige mensen drama's hadden met de handbagage, hun koffers waren te groot maar ze wouden ze toch meenemen als handbagage!).

Na een erg hobbelige afdaling en landing, toch veilig aangekomen in Londen! Met zo'n 20 minuten vertraging, gelukkig ging het hier door de douane allemaal wat sneller en gelukkig kwam mijn koffer ook snel tevoorschijn.

De kinderen zijn er nu nog niet (die komen zo dadelijk terug van hun vader) dus die heb ik nog niet kunnen ontmoeten, maar de moeder van het gezin is erg aardig en de hond is erg knuffelijk, maar ook speels. Maar natuurlijk lang niet zo leuk als Pukkie!
Verder is er niet veel te vertellen over vandaag, dus sluit ik het hier maar mee af (de kinderen kunnen elk moment thuiskomen).

Toedels!

  • 28 Augustus 2014 - 16:24

    Anthony:

    Veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 6778

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: