Half nine = half tien! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Half nine = half tien! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Half nine = half tien!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een aantal weken begint het leven hier in Engeland toch al goed te wennen. Zo kijk ik steeds vaker meteen de eerste keer naar de goede kant als ik over wil steken! Wordt 'chips' nu ook door mij gebruikt voor friet in plaats van per ongeluk voor chips (wat hier dus crisps zijn!). Kent iedereen Doctor Who (zelfs al kijken ze het niet) en kijk ik niet meer vermoeiend naar elke heuvel die ik tegenkom onderweg (serieus in het begin leek er soms geen eind te komen aan de heuvels!).
Het enige wat vervelend blijft is dat 'half nine' = half tien, net zoals 'half four' = half vijf! Ja snappen jullie het nog?! Oké zo moeilijk is het niet, het is alleen verwarrend af en toe (tot nu toe heeft het trouwens nog geen grote problemen opgeleverd!)!

Dus ja het leven bevalt hier tot nu toe erg goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 6785

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: