1/12 deel zit er alweer op! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu 1/12 deel zit er alweer op! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

1/12 deel zit er alweer op!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

29 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een beetje later dan normaal, maar nu toch eindelijk een verslag van de afgelopen twee weken!
Er zit nu alweer meer dan een maand op en alles gaat prima!

In de afgelopen twee weken is er genoeg gebeurd (allemaal goede en leuke dingen!)
Ik heb mijn eerste pub-avond gehad in Engeland, heb mijn eerste echte cocktail gedronken (Pina Colada), heb Buckingham Palace gezien, uit eten geweest met uitzicht op de Tower Bridge, heb een mega-grote foto van Benedict Cumberbatch gezien waarop shirt doorweekt is voor het goede doel XD, heb mijn tweede en derde Pumpkin Spice Latte van het seizoen gedronken, ben op date geweest, ben naar Notting Hill (en de markt daar) geweest, heb iets te veel boeken gekocht, heb mijn eerste pakketje uit Nederland gekregen (dankjewel Marco, Leo en Dionne!), heb The Gherkin and The Shard gezien (van veraf dan), heb kort Harrods bezocht en ben toen weer snel naar buiten gegaan vanwege de prijzen!, ben voor het eerst 's nachts wakker geworden van vossen die hier gewoon doodnormaal door de straat lopen, heb mijn eerste kaart uit Nederland gehad (dankjewel Andrea, Michel, Michelle, Kris en Liby!) en hebben de kids en ik elkaars nagels gelakt (en ja het zijn jongens, maar ze wilden het zo graag!).

Dus kortom ik heb het nog steeds naar mijn zin, doe genoeg leuke dingen, met de kids gaat ook alles goed en wil voorlopig nog niet naar huis (alhoewel ik jullie natuurlijk wel mis!).
Tot de volgende keer maar weer!

p.s. foto's volgen nog wel een keer!

  • 29 September 2014 - 18:00

    Daisy:

    Een date marleen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 6781

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: