Ondertussen is het alweer februari! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Ondertussen is het alweer februari! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Ondertussen is het alweer februari!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wow! Het is alweer februari!! Wow!
Wat heb ik sinds mijn laatste verslag allemaal gedaan...?? Een hoop!

Zo ben ik naar The National Gallery geweest en heb ik schilderijen bekeken (samen met honderden andere mensen), waaronder schilderijen van Monet en van Gogh.

Ook ben ik (eindelijke na bijna 6 maanden!!) naar Camden geweest en de markt daar! Dit was zeker gezellig! Ten eerste omdat ik met Stefanie was en ten tweede omdat ze er erg leuke t-shirts hadden (nou ja...grappige....maar heb er geen gekocht!) en ten derde omdat ze er héél veel lekker eten hadden vanuit landen van over de hele wereld! Waaronder POFFERTJES!! (Wist je trouwens dat poffertjes met Nutella overheerlijk zijn!)

En ook ben ik naar The National History Museum geweest. Hier heb ik nog lang niet alles gezien...op een gegeven moment werd het me te druk dus over een paar weken ga ik wel weer een keertje (toegang is toch gratis!). Wel heb ik heel de Red Zone gehad...wat voornamelijk bestaat uit hoe de aarde is ontstaan, hoe deze is veranderd sinds die tijd en waaruit de aarde bestaat. Een van de leuke dingen was de aardbevingssimulator. Verder heb ik echt Kryptonite gezien, een hoop grote diamanten en heb ik geleerd dat door zijn lage dichtheid Saturnus op water zou blijven drijven!

Verder heb ik ook nog met de oudste cupcakes gebakken voor een bake-sale die hij met zijn klasgenoten had georganiseerd om geld op te halen voor een ziekenhuis, omdat de moeder van een van die klasgenootjes borstkanker heeft.
En heb ik de jongste eerder op moeten halen van school omdat hij zo hard op zijn hoofd was gevallen dat het maar bleef bloeden, uiteindelijk was er natuurlijk niks aan de hand...niet eens een hersenschudding of een bezoek aan de dokter nodig...het was gewoon een hoofdwond...over de telefoon klonk het allemaal dramatischer. De jongste was gewoon erg geschrokken omdat er bloed over zijn hoofd bleef stromen.
En in dezelfde week hebben we ook allemaal de anti-hoofdluisbehandeling moeten ondergaan omdat de oudste ze had. Hij bleek de enige te zijn en we zijn nu allemaal weer zeker hoofdluis vrij!

Dat was het wel zo'n beetje! Oh nee...vandaag ben ik naar de film geweest, The Theory of Everything, met een Oostenrijkse au pair die nieuw is hier in de buurt. Het was een mooie film en zeker het kijken waard!

Op 23 februari ben ik hier een half jaar en begint het aftellen...pfff toen ik dit avontuur begon leek dat zo ver weg, maar nu het bijna zo ver is kan ik haast niet geloven dat het al zo ver is. Maar eerst volgende week mijn verjaardag!!!

Toedels!

  • 10 Februari 2015 - 13:04

    Anja Voets:

    he marleentje

    zie dat het allemaal goed met je gaat, wat leuk voor je zeg.
    wel grappig die verhaaltjes van je .
    weet je al wat je gaat doen , als je klaar bent bij dit gezin, of mag je mizschien langer blijven, als het je bevalt tenminste?
    hier ook alles onder controlle hoor.
    doeiii gr anja voets

  • 10 Februari 2015 - 14:39

    Marleen Raaijmakers:

    Hey Anja!

    Wat leuk om van je te horen!
    Ik heb nog geen idee wat ik ga doen als ik klaar ben bij dit gezin...heb gelukkig nog een aantal maandjes om daar over na te denken! :)
    Doe iedereen bij de Appie (nou ja de mensen die mij kennen en die ik ken!) de groetjes van mij!
    Liefs,
    Marleen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6766

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: