Halverwege November! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu Halverwege November! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Halverwege November!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

16 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo daar ben ik weer! Ondertussen zijn we alweer halverwege November and begint Kerst behoorlijk dichtbij te komen. Wat ik de afgelopen weken heb meegekregen is dat de winkels hier Kerst heel serieus nemen en ook de reclame-spotjes die ze maken voor de televisie!
Zo was er eerst die van John Lewis met de pinguïns! En daar kwam deze week die van Sainsbury's bij over de korte tijdelijke vrede in WOI tussen de soldaten in de loopgraven. Allebei tranentrekkers! Serieus! Als je ze nog niet gezien hebt dan Youtube ze maar!

Afgelopen week heb ik een Duitse au pair (Justine) ontmoet in Wimbledon. We hebben koffie gedronken, geklets en in winkels rondgekeken. En gisteren hebben we 'The Imitation Game' gezien in de bioscoop in Wimbledon. Het is echt een geweldig goede film en als je de kans hebt dan moet je hem zeker gaan zien! En Bodysnatch Cummerbund (Benedict Cumberbatch ;)!) is zo goed in deze film.

Wat ik verder heb gedaan de afgelopen tijd is koffie gedronken, op de kinderen gelet, meer koffie gedronken, boeken gekocht (in een charity shop!), nog wat koffie gedronken en een jongen zijn hart gebroken (oeps!). Oh en soms ook een kop thee gedronken!
Nu even serieus, gisteren hebben we overdag het verjaardagsfeestje van de jongste (B.) gehad, dinsdag wordt hij echt zes jaar. 6 kinderen bij elkaar is een behoorlijke schreeuwpartij en ze op straat bij elkaar houden vergt een groot aantal volwassenen! Maar het was zeker gezellig en we zijn wezen bowlen. Ik denk dat ik nog nooit zo slecht heb gebowld, maar gelukkig was ik niet de aller- allerslechtste!

Verder is er niet heel veel spannends gebeurt de afgelopen tijd. De gebruikelijke dingen...herfst is hier nu echt aangebroken en helaas regent het elke keer voornamelijk net als ik de kinderen naar school breng of ze moet gaan ophalen!
Oh het enige nieuwe nieuws is dat ik mijn vliegtickets terug naar huis voor Kerst heb geboekt! Ik ben in Nederland van 21 december (avond) tot 29 december (middag)! Dus als je me wilt zien dan moet je snel zijn....want het zij maar 8 dagen (niet eens helemaal) en kerst zit erbij en Dionne's verjaardag! Dus ja, misschien zie je me, misschien niet!

Dat was het wel weer voor deze keer denk ik en zodra ik weer wat te vertellen heb zien jullie het wel verschijnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6920

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: