This is wat er happening nu in my hersenen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu This is wat er happening nu in my hersenen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Raaijmakers - WaarBenJij.nu

This is wat er happening nu in my hersenen!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Precies 3 months zijn er nu voorbij en this is what er happening now in mijn brain....a bit irritant, vind you ook niet?!

Om het even makkelijker te maken....na 3 maanden denken mijn hersenen tegelijkertijd in het Nederlands en Engels....wat behoorlijk irritant kan zijn! Maar het voordeel is dat switchen tussen beide talen nu nog makkelijker is dan voorheen en dat het geen probleem is om naar de Nederlandse radio te luisteren (ja zo heb ik afgelopen weekend het Nederlands elftal gevolgd!) terwijl ik een Engels boek aan het lezen ben!

Op de dag precies vandaag zijn er nu 3 maanden voorbij en over een maandje ben ik alweer eventjes in Nederland voor Kerstmis.
De tijd lijkt soms te vliegen, en ik weet dat ik dit al vaker heb gezegd!

Afgelopen week is de jongste jarig geweest en zijn we op maandag uiteten geweest (PIZZA!!) en op dinsdag zijn de kinderen uit eten geweest met hun vader. De rest van de week stond daarna in het teken van iedereen kalmeren....het luisteren ging ze daarna niet zo goed af!

Verder is er deze week niet veel speciaals gebeurd...dus heb ik ook niet zo veel te vertellen!
Het leven hier bevalt me goed! Ik heb wat geshopt (ondertussen heb ik hier denk ik al een stuk of 15 (als het het er niet meer zijn) boeken verzameld...wat een probleem gaat worden volgend jaar Augustus als ik alles weer moet zien in te pakken om mee naar Nederland te nemen!) en ik ben begonnen met de eerste kerstinkopen! Pfff stiekem toch wel lastig!!
Deze week heb ik een ouder koppel gezien in Starbucks met de meest foute Christmas Jumpers (serieus een ding hier!). Ze hadden allebei dezelfde aan...zwart met een kerstboom erop en gekleurde lampjes die ook echt licht geven en aan en uit knipperen!

Dat was het wel weer zo'n beetje voor deze week. Over ongeveer een uur komen de kinderen weer thuis van hun weekend bij hun vader en moet ik weer aan de slag! En ik beloof dat ik komende week wat meer zal meemaken...en zo niet dan de week erna en zo niet die week dan de week daarna! ;) Of de week daarna!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

23 augustus vertrek ik naar Engeland om daar voor een jaar als au pair te gaan werken! Hier hoop ik iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik ga doen en ga meemaken!

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6779

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Augustus 2015

Au Pair in Engeland!

Landen bezocht: